Personallister Bygg
Ingen begrensninger
Det er selvfølgelig ingen begrensninger på hvor mange prosjekter du kan bruke mannskapsliste på, eller hvor mange underleverandører du kan ha. Ingen skjulte avgifter - ingen grenser for antall prosjekter - ingen månedlige kostnader!
Ingen dyr maskinvare
Vårt system krever ikke ekstra maskinvare som du må leie for å komme i gang. Du bruker ganske enkelt datamaskinen, mobiltelefonen eller nettbrettet. Rask - enkel - rimelig!
Ingen månedskostnader
Vi liker ikke månedlige utgifter. Det er derfor vi har valgt å kjøre vår mannskapsliste uten. Vår BASE-versjon inkluderer: Femten egne ansatte - fritt antall underleverandører - gratis antall prosjekter.
Elektronisk mansskapsliste som oppfyller alle krav og regler
Alt du trenger for å komme i gang med vår mannskapsliste er en datamaskin, mobil eller nettbrett med internett-tilkobling. Vår mannskapsliste følger selvfølgelig alle krav og regler og krever ikke ekstra utstyr eller dyr installasjon.
- Fritt antall prosjekter
- 10 egne brukere
- Enkel eksport
- Sikker skylagring
- Enkel innstempling og utstempling
- Ubegrenset bruk
- Realtidssynk
- Ingen månedskostnader
- Lagres den tiden loven krever
- Oppfyller alle regler og krav
Vil du ha en terminal på arbeidsplassen?
Selvfølgelig har vi en løsning for det også!
Kanskje du jobber på en større, inngjerdet arbeidsplass?
Kanskje en terminal der alle dine ansatte og underleverandører enkelt kan registrere seg vil gjøre det enklere?
Vi har terminaler som er koblet til vår mannskapsliste til fastpris. Vi installerer enhetene og sørger for at den er klar til bruk. Det finnes også smarte holdere der terminalen er låst og beskyttet.
Det er lett å komme i gang
Logge inn
Med administratorpåloggingen logger du inn og legger til dine ansatte med navn, personnummer og e-postadresse for innlogging.
Opprette og rapportere prosjekter
Hvis du har et prosjekt der den totale kostnaden er mer enn fire ganger prisgrunnlagsbeløp, kan du gå til skatteetatens nettside og rapportere prosjektet som skal tilordnes et identifikasjonsnummer.
På administrasjonssiden oppretter du et prosjekt og du tilordner et navn til. Der legger du inn identifikasjonsnummeret du har mottatt fra skatteetaten.
Sende informasjon til underleverandører
Når prosjektet er opprettet, genererer du automatisk et informasjonsark som du kan sende til underleverandørene. Her er all informasjon som underleverandørene dine trenger for å kunne stemple inn på prosjektet
Stemple inn og ut
Dine ansatte og underleverandører kan enkelt stemple inn og ut ved hjelp av sine mobiltelefoner. Du kan også ha en terminal i prosjektområdet. Terminalen kan bestå av et nettbrett eller en datamaskin med Internett-tilkobling.
Hold oversikt og sikkerhetskopiering
Du kan enkelt holde styr på alle stemplingene i administrasjonen. Systemet sikkerhetskopieres tre ganger om dagen, og vi beholder selvfølgelig alle stemplingene dine i to år - akkurat som Skatteetaten krever!