Digital personlighåndbok
Del rutiner, oppgaver og rettigheter raskt og enkelt
- 5 stk. brukere av disse 1 administrator
- Få tilgang 24/7 fra alle enheter
- 100% digitalisert og skybasert
- Sikkerhetskopiering 3 ganger om dagen
- Egen logo på alle PDF-dokumenter
- Skreddersy dine behov
Lås systemet og krev signering fra de ansatte
Vil du sørge for at alle ansatte virkelig leser og signerer personalhåndboken? Du kan låse hele systemet slik at de ansatte ikke får tilgang til noen funksjoner før de har godkjent de gjeldende vilkårene.
Brukere mottar varsler om endringer
Ved nye endringer i personalhåndboken sendes det ut varsel. Dette informerer og opplyser de ansatte mer om dagens vilkår og betingelser, som har fått større oppmerksomhet i forbindelse med endringer i loven om GDPR som trådte i kraft i 2018.

Unngå tykke permer med dokumenter
La de tykke permene med dokumenter bli en ting fra fortiden. Med en digital personalhåndbok kan du redigere innholdet direkte i systemet med det klassiske tekstverktøyet. Du unngår også å skrive ut nye papirer ved den minste endringen.
Enkel oversikt og signering
Hyperkoblinger direkte i innholdsfortegnelsen gjør det enkelt å navigere innholdet i håndboken for personalet. I motsetning til å bla frem og tilbake i en perm, kan brukeren klikke eller finne informasjonen som er oppdatert.
Endre, les, signer - enkelt!
Glem permer og papir og la signering bli en mindre anstrengende oppgave.
Håndtering av personalhåndboken har aldri vært enklere. Med varsler og låste funksjoner går ingen ansatte glipp av endringer eller signeringskrav. Digitalisering reduserer mengden permer og papir, samtidig som brukervennligheten økes gjennom hyperkoblinger, søkefunksjoner og 24/7 tilgjengelighet fra alle enheter.