Tid- og Prosjektstyring
Tid- og Prosjektstyring
Enkelhet er det viktigste i administrasjonen. Derfor har vi utviklet et tid- og prosjektstyringsverktøy for vanlige mennesker, for alle bransjer og arbeidsmetoder. De ansatte skal kunne stemple inn og ut uten problemer, og du som administrator håndterer rapporter, underlag og dokumentasjon helt enkelt.
- Brukervennlighet i fokus
- Spar tid og få full kontroll over de ansatte
- Skreddersydd til dine behov
- Fungerer for alle bransjer
Elektronisk Mannskapsliste
Elektronisk Mannskapsliste
For byggebransjen, frisører og restauranter
Det eneste du trenger for å komme i gang med vår mannskapsliste er en data, mobil eller nettbrett med internettoppkobling, Vår mannskapsliste for din bransje følger selvsagt alle regler og krever hverken ektra utstyr eller dyr installasjon.
- Enkel inn og utsjekking
- Ubegrenset bruk
- Sikker lagring i sky
CRM
CRM
Med Trinax CRM får du alle dine kunder og leverandører på ett og samme sted. Slipp alle papir, permer og USB-stikker, og spar tid med vårt skybaserte system med adgang 24/7 fra alle enheter.
- Få orden på dine kunder og leverandører
- Slutt på leting, alt er samlet på ett sted
- Nå ut med nyheter til personalet
Flere av våre produkter
Flere av våre produkter
Arbetsdagbok og Projekthåntering
1990:-
Det er mye å holde styr på under et byggeprosjekt. Med vår byggedagbok får du alt du trenger samlet digitalt på ett sted.
Besøkssystem
499:-/mnd
Trinax Besøkssystem er brukervennlig og effektivt – både for deg og den besøkende. Med flere nyttige funksjoner får du raskt informasjon som forenkler i et dagligliv fylt med hyggelige møter.
Booking system
Fr 299:-/mnd
Minimer manuelt arbeid og få en fullstendig oversikt over bestillingene dine. Du og kundene dine kan få tilgang til den skybaserte kalenderen 24/7 fra alle enheter
CRM
239:-/mnd
Alle kunder og ansatte på et og samme sted. Legg den manuelle håndteringen bak deg og nyt et skreddersydd system med brukervennlige funksjoner.
Digital Personalhåndbok
1 990:-
Få de ansatte til å signere håndboken uten problemer. Med låsing av systemer og varsler via e-post og SMS, går ingen glipp av de gjeldende vilkårene.
Digital sjekkliste
1 990:-
Få en oversikt i bedriften din gjennom digitale egenkontroller og sjekklister. Dine ansatte sjekker enkelt de fullførte punktene på en hvilken som helst enhet.
Elektronisk Mannskapsliste
4 990:-
Markedets enkleste mannskapsliste for frisører, restauranter og verksteder som klarer alle krav og regler. Stemple inn fra alle enheter uansett hvor du er.
HMS-system
2990:-
Gjør det enkelt for seg selv! Med vårt smarte HMS-system har vi samlet all viktig informasjon og maler som oppfyller krav for dokumentering innen HMS/KS.
Intranett
Fr 299:-/mnd
Skreddersy et intranett for dine spesifikke behov. Samle informasjon, nyheter, dokumenter, rutiner, inventar og personell manuell på ett sted!
Mannskapsliste Bygg med Geofence
8 495:-
Markedets enkleste mannskapsliste for byggebransjen med Geofence som oppfyller alle krav og regler i følge forskriften.
Nettbutikk
10 000:-
Vi utvikler en unik designet nettbutikk for akkurat din bransje og som fungere like bra på alle enheter. Håndter produkter og kjøp helt uten forkunnskaper.
Ressursplanlegging
199:-/mnd
Samle de ansattes tidsplan og gi dem tilgang til personlige arbeidskalendere i vårt skybaserte program.
Tid- og Prosjektstyring
Fr 695:-
Med vårt system får du tilgang til over 50 moduler som hjelper din bedrift å spare tid og penger.
Systemutvikling
Systemutvikling
Du kanskje har en idé du har tenkt på i lang tid? En løsning som kan ta din bedrift til nye høyder? La oss gjøre den til virkelighet sammen med deg! Vi er med gjennom hele prosessen, fra kravinnsamling til utvikling av ditt system.
Vi har tidligere hjulpet mange kunder med å ta frem både kravspesifikasjoner og arbeidsprosesser slik at de får realisere sine prosjektidéer. Ut i fra felles løsningsforslag bygger vi system som effektivt løser våre kunders behov.
På Trinax setter vi stolthet i å alltid levere i tid! Vi arbeider etter prinsippet at utvikling verken skal ta evigheter eller koste skjorta – derfor sløser vi ingen tid på unødvendigheter. Vårt prinsipp er at dere skal få det dere trenger når dere trenger det.

Nader Andreas Fahim
Daglig leder
Nader er den energifulle og glade daglige lederen som har ansvar for vårt kontor i Oslo. Han er dyktig på å lytte og finne rett løsning etter våre kunders ønsker. På fritiden omgås han mye med familien sin og er også veldig glad i konkurranseskyting.

Markus Karlén
Salgssjef
Markus som er ansvarlig for salgsnettverk her på Trinax brenner for å hjelpe våre kunder i deres hverdag. På fritiden trener han gjerne og slår seg ned i sofaen for å se på Premier League.

Jerry Johansson
IT- & driftsjef
Jerry er IT-proffen som alltid setter kunden ønske i fokus og elsker å samarbeide. Har tidligere spilt innebandy helt opp i divisjon 2 og moderklubben Dingle AIK ligger fortsatt varmt om hjertet. Ved siden av IT og sport nyter han gjerne god mat, ett glass vin og familiekos.

Carolin Andersson
Prosjektleder
Carolin er den nyskjerrige og spørrende prosjektlederen som er en stjerne på å organisere. Som prosjektleder hos oss er hun en naturlig link mellom våre kunder og utviklere for å sikerstille at alle arbeidere følger sin plan. Når hun ikke er på jobb liker hun å bruke tid i hagen - aller helst om været tillater det.

Johan Åsbrink
Frontend
Johan elsker farge og former og det er bra for han er designer. Serviceminded og glad et noen ord som beskriver Johan bra. Hjemme kombineres data og Premier League mer enn gjerne!

Christoffer Lindahl Hassel
Ansvarlig utvikler
Trinax ansvarlige utvikler som holder rede på det meste av koder i våre system (og enda litt til). Han elsker virkelig å hjelpe våre kunder og bygge deres system. Vi andre på Trinax tror han spiser, sover og puster PHP.

Viktor Nymark
Utvikler / Support
Ringer du inn til oss på Trinax er det stor sannsynlighet at du får snakke med Viktor først. Med sin serviceinnstilling og vilje til å løse problemer raskt er din hverdag reddet! I lunsjpausen opptrer han gjerne som faktamaskin.

Fredrik Yli-Luopa
Produkteier
Mannen som brenner for salg og å se at prosjekt bygges opp og tar form. Fredrik er alltid ute på farten med tusen baller i luften. Kontorets alt-mulig-mann som har oversikt over alt. På fritiden forsøker han gjerne å knuse venner og kollegaer på paddeltennis og omgås med familien.